04.55

Jag var uppe länge igår. För länge. Gick inte till sängs förrän närmare femtiden. Det känns idag.
Dagens aktivitet fick bli att köra bil med mamma som lärare. Efter två körlektioner med henne känner jag verkligen att jag lärt mig mycket. Hitta dragläge, växla, starta i uppförsbacke, parkera och osv. Ja, jag kan helt enkelt köra bil som vilken annan människa som helst. Tack vare mor min. Nej, jag har lång väg att gå ("köra") innan jag över huvud tag kan börja tänka på körkort. Är minst sagt avundsjuk på alla som redan har det, vill också! Eftersom jag fyllde arton för mer än ett halvår sedan så känns det minst sagt surt att inte ha kommit längre än vad jag gjort.
I en sådan här fin volvo kör jag runt i när jag övningskör just nu. Klassiker!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0