Kära älskade Donnergymnasiet

Dess karaktär, dess karisma, elever och lärare. Donnerandan representerar kärlek, gemenskap, omtanke och vänskap.
Någonting helt speciellt, någonting man inte kan sätta ord på, ligger och pyser i varje klassrum.
En elev är av lika stort värde som en lärare och tvärt om. Här kan man vara sig själv utan att bli hånflinad åt.
På Donner kan du vara den du är och här finns inga gränser. Ingen taggtråd mellan lärarrum och klassrum. Här finns inga låsta dörrar. Lärarna skrattar högt med sina elever när de sitter i matsalen och tillbringar en lunch tillsammans.
Donnergymnasiet är för mig mitt andra hem. Min andra trygghet som jag kan förlita mig helt på.
Tack för de snart 3 gångna åren.
Peace and love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0