Manisk effektivitet och så jävla grymma vänner

Sorry girls för att jag skyndade ut er ur mitt hem, kan lova att toabesöket utnyttjades väl. Jag syftar såklart på Märta och Carro. Två gudomligt fina vänner som inte är som alla andra. De två är beviset på att man inte behöver anstränga sig som person för att vara underbara. De har begåving må jag lova. Om ni vill få tips på hur man ska vara en bra människa så gå till någon utav dem, eller varför inte båda? De är inte perfekta, men vem fan ä perfekt om jag får fråga? Jag tycker att de är perfekta på sitt sett. För det handlar inte om att vara perfekt utan om att kunna vara stolt över sig själv och andra, som att kunna uppskatta andra utan att bry sig om vad som perfekt eller inte. Hur man så att säga "ska" och inte "ska" vara. vad är det för jävla skitsnack. Märta och Carro dömer inte mig. De tar mig för den jag är. Jag är en lyckligt lottad människa att ha såna vänner. Som stöttar mig på riktigt. Jag avundas dem och är därför stolt över dem. De är grymma och jag erkänner ofta det inför dem, hoppas jag.. Rätta mig om jag har fel. Om det inte är så att jag gör det så borde jag börja med att göra det oftare, för det är de värda. Vi står upp för varandra. Vi sviker inte. Snackar inte skit bakom ryggen på varandra. Vi är helt enkelt inte som de flesta andra som är av det kvinnliga könet. Åh det är jag banne mig glad för. Skrattar högt inombords när jag tänker på allt skitsnack som folk lägger ner tid på att bry sig som. Lägg ner det där! På gymnasienivå kräver finns det inte direkt något kursmål som skitsnack täcker. Jag tänker bara på all den tid som människor skackar skit istället för att utnyttja tiden på något vettigt i stället. Som att exempelvis plugga. Fatta vilken grej det hade blivit om alla började plugga istället för att sitta om disskutera vem som låg med vem på "den där festen" och om hur fult andra klär sig. Jag tror helt ärligt att många hade fått garanterat ett mer MVG i skolan. Garanterat. Så för dig som anser att du disponerar din tid fel, och ofta på skitsnack så kanske du detta kan ge dig en tankeställare. När jag säger att jag vet säkert att mina allra närmaste vänner snackar skit om mig så tänker du säkert det inte är någotning som jag kan veta. Nej, det kanske inte. Men jag har förlitar mig på mina vänner och att de inte går mig bakom ryggen på ett sånt sätt. Ens närmaste snackar inte skit om en. Så enkelt är det bara. På riktigt så litar jag på mina vänner och det är jag riktigt glad för. För jag menar, tänk de som aldrig har någon att lita på, att alltid gå runt medveten om att folk snackar skit om en. Nej, dags för lite respekt och time to grow up vill jag bara säga till alla er som känner att de lägger ner allt för mycket tid på att snacka en massa billshit.

Jag skulle härmed vilja avsluta med att berömma underbaraste Carro för den otroligt magiska kladdkakan som förgyllde min kväll och Idol. Tack! Och märta, för att du är för jävla grym! Du är värd så himla mycket ska du veta. Det är ni båda!

Sen vet jag inte riktigt vad manisk effektivitet har för innebörd i denna text. Två ord som representerar mitt nuvarande. Klockan är fem över två och jag är så pluggsugen. Går knappt att beskiva. Det liksom rycker i fingrarna när jag tänker på min läx/uppgiftshög som bara inväntar flitigt arbete.

Nu jävlar ska det smällas ballonger! Så jääävulskt speeedad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0