Sjuk?

Jag vet att jag kanske inte ska sitta och påstå att jag är sjuk eftersom jag sitter uppe såhär sent. Men faktum är att jag inte mår speciellt bra och jag måste verkligen bli frisk. Får inte bli/vara sjuk.. Så är det bara. Det är det absolut värsta jag vet.
Förresten så måste jag berätta en sak. Jag ska pierca mig. Nästa helg händer det. Det kommer bli sjukt apa fett.
Sen har jag beställt ett par silvriga dr. martens. Någonting jag har tjatat om i evigheters evighet att jag ska investera i. Nu hände det äntligen och jag kommer vara en lycklig människa när de anländer hem till mig. Minst lika lycklig som jag är nu i alla fall.
Hm, någonting annat som hänt. Jo, bad mamma klippa mitt hår, någonting hon självklart gick med på. Känner verkligen att det är så värt att få det gjort gratis av mamma, och minst lika bra klippt, utan att behöva betala 500 spänn för en jäkla klippning. Förresten så tycker jag att alla som överväger att gå och klippa sig på nyans inte borde göra det. Stört dålig service. Bokade en tid på internet. Kl fem på fredag eftermiddag. Nej, då kunde inte den som skulle klippa mig för att hon skulle iväg. Jaha, tänkte jag, kan du klippa mig på måndag eftermiddag eller tisdag/onsdag? Nej, det kunde hon visst inte.. Så nu har jag dissat det stället. Ska fortsätta låta min mamma klippa mitt hår. För hon är minst lika grym på det jämfört med nyans-frissör-bruden- som var SÅÅ upptagen med annat.
Nu ska jag dämpa min huvudvärk med lite piller sen kommer jag däcka i min säng. Hur skönt som helst!
Förresten, Märta! Så här ser en varghund ut! Grymt stor hund. Fast just denhär bilden är ju lite roligt vinklad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0