Flyttar ut!

Nu har jag snart bott på samma ställe i hela mitt liv. Under hela min uppväxt har jag tillbringat min tid på ön Gotland. Det har varit en fantastik tid och jag har haft en grym uppväxt tack vare mina föräldrar. Men nu bär det av till en ny stad, nya människor och nya utmaningar. Jag ska för första gången i mitt liv flytta hemifrån och det känns ganska stort enligt mig. Men att flytta ut ur ett rum tar visst länge tid än vad jag trodde att det skulle göra. Hur komprimerar man sig själv, sitt liv och sina behov i mindre än 2 STORA väskor? Jag förstår inte hur det går till. Men det känns å andra sidan också väldigt skönt att slippa många av de saker som egentligen kanske anses att höra till kategorin oanvändbart skräp. Nu är jag i alla fall klar med det som ska vara klart. Mest troligt är att jag kommer behöva hämta, eller låta någon komma upp, med saker jag glömt kvar. Nu är jag snart på väg, på väg till Stockholm, fruängen, KTH och skansen! Känns underbart att äntligen få göra någonting nytt! Det känns så himla, så himla FRÄSCHT!
Lite packning och lite skräp-material inom parentes!

Kommentarer
Postat av: Felicia

bra jobbat! vi längtar efter dig!

2011-08-11 @ 12:32:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0