Hejdå Gotland! Hej KTH!

Hola! Måste börja med att säga att det kändes förvånadsvärt bra att man fick flytta till Stockholm igår. Förhoppningsvis stannar den känslan kvar ett bra tag. Igår fick jag äran att sova över hos min fina farfar. Min far, farfar och storebror på en och samma plats. Kändes lite konstigt att det plötsligt börjat bli verklighet allt det här. Att jag skulle flytta till Sthlm och börja plugga på en gång efter gymnasiet var inte direkt hur jag hade planerat det från början. Det är oftast så det blir. Det man minst kunnat ana. Nu ska jag plugga Tekniskt Basår på KTH Campus i Stockholm och det kommer förhoppningsvis bli lika kul som jag förväntat mig. Men man vet ju aldrig, som kanske tur är, hur bra eller dåligt det blir. Det lär jag ju märka ju längre tiden går.
Dags för lite fotouppdatering också:

Ny fräsch skola.
En cool brud vid namn Felicia. Ser fram emot att dela lägenhet m. henne, her sister Saskia pluss hennes pojkvän Yuuki. Looking forward!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0